Gi BEDRE
KUNDEOPPLEVELSER
WEBINAR
OM APPEN VOICE OF NORWAY
Vi viser hvordan dine gjester får en bedre reiseopplevelse ved å tilby guiding underveis på turen. I tillegg viser vi den nye løsningen med stille guiding via skjermer på båt, tog og buss.
Fyll ut påmeldingsskjemaet nedenfor.
Tema
Få dine historier og relevant informasjon inn i smartguiden Voice Of Norway. Ditt sted blir en del av en felles plattform, der reisende kan bruke samme guide på mobilen, på reise gjennom hele Norge.
- Tilpasset persontransportmarkedet
- Stille skjermer på båt, buss og tog
- Ditt innhold i smartguiden
- Hva audioguide og hologram er
- Innhold, språk og kvalitet
- Hva det koster
- Fordeler lokalt og nasjonalt
- Smittevennlighet og bærekraft
- Hvordan kommer man i gang

Oppdater siden på nytt hvis skjemaet nedenfor ikke vises (F5)
Dette sier kundene
“Vi fikk installert i sommer vår naturguide-lydguide på Voice Of Norway for vår 2,5 km lange natursti “Oldemorsstien”. Gjestene kan gå en times tur i det vakre høyfjellet og nyte både utsikt og natur, samt lære om omgivelsene underveis, mens man går. Vi har lagt inn 10 poster på turen med kvalitets-informasjon om natur, økologi, insekter, planter, bær, fugler og dyreliv, krigshistorie, fjelldikt og avslutning med et miljøbudskap og oppfordring om også å ta vare på naturen der en kommer fra. Vi er veldig tilfreds med produktet, med leveranse på hele 10 språk innen 30 dager, og med gode fortellerstemmer med flotte innlesningsevner . Vi har fått veldig gode tilbakemeldinger på vårt unike innhold i Voice Of Norway, som ble publisert den 27 juli i 2019, blant annet fra mange utenlandske familier. Vi synes vi har fått mye for pengene. Vi utarbeidet manuset selv, men var under prosessen i tett dialog med Voice Of Norway teamet som stod for oversettelser og fortellerstemmer. Vi har nå fått et bra utendørs produkt som henger godt sammen med vår innendørs høyt internasjonale prisbelønte interaktive natur og villreinutstilling. Vi kan nå tilby et “utendørs museum”. Jeg er veldig tilfreds med servicenivået til Experio, og de var lett tilgjengelig og fulgte oss raskt og godt opp. Kan sterkt anbefales!”
– Per Lykke, Styreleder
« Polar Park har gjester i alle aldre og fra mange nasjonaliteter – etter at vi tok i bruk Voice Of Norway har vi fått mange gode tilbakemeldinger. Gjestene setter pris på informasjonen som blir gitt og det har gjort besøket i parken til en veldig god opplevelse!»
Daglig leder – Jens-Kristian Dybwad
“FRAM tilbyr ferdigpakkede reiser med offentlig transport for både norske og internasjonale turister. Vi har tatt i bruk audioguider fra Voice of Norway på mange av våre turer for å gi de reisende en mer komplett reiseopplevelse!»
Marit Holen – FRAM – Møre og Romsdal Fylkeskommune
«Molde kommune har lagt til rette for at både lokalbefolkningen og besøkende skal få lære mer om byen og de personene og hendelsene som har formet den. Guiding gjennom Voice Of Norway har åpnet opp for en flott måte å formidle informasjon, historie-, og kulturarv på.»
Ordfører Torgeir Dahl
“Tynset kommune fikk sommeren 2019 produsert sin egen audiovisuelle guide i Voice of Norway appen. Manus ble utarbeidet av oss, og Experio (Voice of Norway) teamet stod for oversettelse og fortellerstemmer. Vi har lagt til rette for at innbyggerne i Tynset, både unge og eldre, og ikke minst besøkende, skal få lettere tilgang til lokal historie og hendelser som har formet distriktet vårt. Om du kommer kjørende gjennom Tynset, eller går til fots i sentrum, får du historiene fortalt helt automatisk!”